☓ Reklamace
Vyskytl se u Vašeho produktu nějaký problém, či závada? Napište nám na email reklamace@daShop.cz číslo objednávky a popis závady a co nejrychleji Vám odpovíme s postupem reklamace.
Pomůžeme Vám s dohledáním objednávky i pokud nemáte původní fakturu* a budeme Vás sami kontaktovat a vést dále, aby jsme reklamaci vyřídili co možná nejrychleji a k Vaší maximální možné spokojenosti. Před zaregistrování reklamace od nás dostanete RMA číslo, pod kterým bude tato reklamace dále vyřizována.
Můžete (ale nemusíte) využít Reklamační protokol (ke stažení zde).
* fakturu lze dohledat podle Jména/Příjmení, čísla objednávky, emailu, popř. sériového čísla dané položky
Reklamace s přiděleným RMA číslem pak prosím doručujte na adresu:
daCube s.r.o. (REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ)
budova Lerk
Rokytova 1
61500 Brno